ریت های خلبانان از آغاز دوره آموزشی تا پایان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.... خلبان پرواز كاپیتان ملازاده به همراه کمک خلبان پرواز آقا جواد ؛ سفری خوش را برای شما علاقمندان به پرواز آرزمند هستیم. نکاتی که در طول پرواز بدردتون میخوره بهتون گوشزد میکنم : بستن كمربندها اصلأ ضرورتی ندارد و كاملأ بدرد نخور است. ارتفاع پرواز به احتمال قریب به یقین تا آسمان هفتم بوده و هوای بهشت بسیار عالی است. مرگ راحتی داشته باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
تقدیم به عاشقان پرواز
دلیل پرواز پر نیست




  

 


 

1.قبل از پرواز solo:                                  

  1. گذراندن دوره زبان عمومی و تخصصی.
  2. گذراندن 390 ساعت دوره تئوری PPL در کلاس های زمینی طبق سیلابس ارائه شده.
  3. گذراندن دوره POH هواپیما.
  4. قبولی در امتحان معرفی به خط پرواز, POH.
  5. انجام اولین پرواز SOLO (تنها) پس از انجام حداقل 12 ساعت پرواز با استاد.

 

 

2.بعد از پرواز سولو:


1.انجام 40 ساعت پرواز در دوره PPL طبق سیلابس های پروازی.
2.قبولی در امتحان مرکز آموزش جهت معرفی به سازمان هواپیمای کشوری برای امتحان نهای دوره.

  1. گذراندن 330 ساعت دوره تئوری CPL در کلاس های زمینی طبق سیلابس ارائه شده.
  2. انجام 10 ساعت پرواز دوره CPL با شبیه ساز (Flight Simulator).



انجام 100 ساعت پرواز در دوره CPL طبق سیلابس های پروازی

 


3. دوره Instrument یا IR
در طول دوره،کمک خلبان یا Co-pilotبعد از اتمام دوره :




1.گذراندن 265 ساعت دوره تئوری IR در کلاس های زمینی طبق سیلابس ارائه شده .
2.انجام 20 ساعت پرواز دوره IR با شبیه ساز (Flight Simulator).
3.انجام 20 ساعت پرواز در دوره IR طبق سیلابس های پروازی 

 

 

4.کاپیتان(ATPL-AEROPLANE) :

گواهينامه خلباني حمل و نقل هوائي هواپيما (ATPL-AEROPLANE) 

الف- شرايط صدور گواهينامه: 

- موفقيت در آزمون کتبي 
- دارا بودن حداقل تجربه پروازي 
- دارا بودن مهارت پروازي مورد نياز 
- صلاحيت پزشکي 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : capt.Hoshi